sobota, 25 października 2008

Ankieta....

Do wypełnienia ankiety wywołała mnie Mirabeel

1. O jakiej porze dnia czytasz?
O każdej możliwej.

2. Gdzie czytasz?
Gdzie się da, także w wc -ecie ;)

3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
Zdecydowanie na plecach.

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Historyczne, powieści, psychologiczne, sensacyjne, popularno- naukowe.

5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
Ostatnio to już choinkowe prezenty- "Hania Humorek", "Hot-Dog", "Encyklopedia zwierząt z Kubusiem Puchatkiem", "Mój mały kucyk" - mikołaj musi się spisac ;)

6. Co czytałaś ostatnio?
"Trzepot skrzydeł" Grocholi.

7. Co czytasz aktualnie?
"Targowisko próżności"

8. Używasz zakładek czy zginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?
Nigdy nie zaginam kartki- dla mnie to profanacja. Teraz mam zakładki własnoręcznie wykonane, a wczesniej to pocztówki były moimi zakładkami.

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?
Kiedyś słuchałam w samochodzie podróżując z rodzicami książki czytane przez znanych aktorów i powiem, że bardzo to lubiłam. Jak już będę stara i nie będę mogła utrzymać książki w ręce wróce do tego :)

10. Co sądzisz o ebookach?
Nie lubie ebooków. Oczy mnie zaraz pieką jak za długo wgapiam się w monitor. A poza tym jak zabrac stacjonarny komp ze soba do wc- tu? ;)

Do zabawy zapraszam Gabcie i Chwilke

Brak komentarzy: